/Files/images/2022/4/структура.jpg

Структура 2023 – 2024 навчального року:

Відповідно до статті 10 Закону України “Про повну загальну середню освіту” 2021 – 2022 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом - День знань - і закінчується не пізніше 1 липня. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр – 01.09.2023р. – 22.12.2023р.

ІІ семестр 15.01.2024 р. – 12.06.2024р.

Осінні канікули 30.10.2023р. – 05.11.2023р.

Зимові канікули 25.12.2023р. –14.01.2024р.

Весняні канікули 18.03.2024 р. – 24.03.2024р.

Пасхальні канікули02,05,2024р-07,05,2024р

Витяг

з протоколу №1 від 28.08.2023 року

засідання педагогічної ради закладу освіти

1.Затвердити 5-денний робочий тиждень

2.Навчальні заняття для здобувачів освіти 1-11 класів розпочинаються о 8.30.

3.Тривалість уроків відповідно до п.4 статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту становить:: у перших класах - 35 хвилин, у других - четвертих - 40 хвилин, у п'ятих - одинадцятих - 45 хвилин. Тривалість перерв відповідає нормам чинного законодавства в галузі освіти та дотримання санітарно-епідеміологічних заходів.

4.З метою створення сприятливих умов для організації відпочинку молодших школярів та збереження чинної норми педагогічного навантаження вчителів початкових класів збільшена тривалість перерв між уроками. Початок уроків у 1-11-х класах синхронізовано.

5.Освітній процес організувати за семестровою системою

6.Робота групи подовженого дня для учнів 1-4-х класів організована відповідно до чинного законодавства. Факультативні, індивідуальні та групові заняття проводяться після основних занять з обов’язковою перервою за окремим розкладом


Наша 10 м. Стрия школа – це не ідеальна школа, де немає жодних проблем. Сприятливе середовище і комфортний клімат у школі дає нам змогу побудувати рівноправні й відповідальні стосунки не лише учнів, але й учителів, батьків та представників громади, усвідомити важливість і роль усіх шкільних процесів, підвищити мотивацію та ефективність навчання. Розвиток самоврядування у школі базується на основі відповідних ціннісних засад, заохочується ініціатива та власна думка, критичне ставлення до дійсності, повага до різноманітності, взаємоповага і відповідальність. Ми за жодних обставин не забуваємо про демократичні принципи і не нехтуємо ними, завжди вивчаємо ситуацію в школі, досягнення, проблеми та виклики, обговорюємо їх відкрито та визначаємо можливі напрямки розвитку. Звичайно, потрібно багато часу й готовності, щоб змінюватися . Тому ми завжди готові, що у цьому неспинному процесі трапляються помилки, й не боїмося їх. У цьому допомагає моніторинг та оцінка досягнутих змін, практики колегіального прийняття рішень, участі у діяльності органів самоврядування, розробки правил і процедур реагування. Для нас важливі: 1.Особистий приклад – учителі, адміністрація школи, батьки й учні мають поводитися відповідно до принципів демократії та поваги до прав людини. 2.Принцип - всі голоси рівні: голос учителя = голосу учня = голосу батьків. 3. Директор – передовсім управлінець, який дає простір педколективу. 4.Створення умов для існування конструктивної опозиції. 5.Заохочення учнівські ініціативи та вільний (доступний, безпечний) простір для їхньої реалізації.

Прагнемо запровадити:

· Навчання для вчителів, учнів, батьків та представників місцевої громади з освіти для демократичного громадянства і прав людини на базі школи.

· Створення можливостей для конструктивного діалогу між усіма суб’єктами освітнього процесу, максимально враховувати думку дітей в освітньому процесі в дозволених законодавством рамках.

· Максимально реалізовувати право школи на організаційну автономію (в тому числі, для відпочинку вчителя).

· Практикувати ситуативне лідерство для всіх суб’єктів шкільного життя (кожен у тій чи іншій ситуації може бути лідером);

Важливу роль у формуванні вільної особистості та відповідального громадянина відіграє демократичне шкільне середовище і можливість практичного досвіду демократичної участі у школі. Для цього важливо формувати й поглиблювати демократичну культуру у школі, заохочувати ініціативу та власну думку, критичне ставлення до дійсності, повагу до різноманітності, взаємоповагу і відповідальність. Безпечний і комфортний клімат у школі дає змогу побудувати рівноправні й відповідальні стосунки і сприяти розвитку демократичних компетентностей не лише учнів, але й учителів, батьків та представників громади, а усвідомлення важливості своєї ролі в усіх шкільних процесах дозволяє підвищити мотивацію та покращує ефективність навчання. Розвиток демократичного середовища та демократизація врядування у школах може відбуватися тільки виходячи з відповідних ціннісних засад.

Учитель, як ніхто інший, вчиться упродовж життя. Формування компетентності входить у загальний контекст формування його особистості. Важливим аспектом розуміння компетентності вчителя є його оцінно-світоглядна спрямованість. На жаль, сьогодні ще зустрічаємо випадки, коли вчитель не здатний приймати адекватні та відповідні рішення в проблемних ситуаціях, планувати та здійснювати дії, відсутнє розуміння сутності виконуваних завдань і вирішуваних проблем, знання досвіду та активне оволодіння його найкращими досягненнями. Іноді не вистачає вміння обирати засоби та способи дії, адекватні конкретним обставинам місця й час, почуття відповідальності за досягнуті результати, здатності учитися на помилках і вносити корективи в процес досягнення цілей.Сучасному вчителеві необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя.

Основними шляхами підвищення його компетентності є:

1.Формування методичного середовища абопрофесійна взаємодія з коллегами.

2.Формування гнучкої системи безперервної освіти : інноваційний підхід до вдосконалення рівня компетентності як у атестаційний, так і в міжатестаційний період

З. Створення інформаційно-освітнього простору з рівноправним доступом доінформаційно-освітніх ресурсів.

4. Готовність до інноваційної діяльності, пріоритет освітніх технологій.

Кiлькiсть переглядiв: 199

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Офіційний сайт стрийської ЗОШ №10

Красівського, 31,
поштовий індекс 82400, Львівська область, місто Стрий,
УКРАЇНА

Дата останньої зміни 02 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!